Friday, October 1, 2010

TextFugu



Räägime siis natukene TextFugu'st.
TextFugu on selline koht, kus kõik kes tahavad ise õppida jaapani keelt saavad sellega alustada just sealt. TextFugu areneb ja sinna tuleb alati juurde uut ja värsket materjali, et kõik kes on huvitatud saaks lihvida oma teadmisi ja areneda edasi jaapani keele vallas.

Mina isiklikult sattusin sinna, kui olin osa võttnud Tofugu Giveaway võistlusest või nii... minu materjali millega võitsin "Eluaegse TextFugu Konto" leiate siit
Peale seda külastasin kohe TextFugu't, kuna ausalt öeldes olen juba aastaid Jaapani ja selle kultuuri suur austaja... ja mis ma siis sealt leitsin, seal on hetkel kokku 5 peatükki, ning iga peatükk sisaldab ~12-4 Mini peatükki, kus siis räägitakse nii Hiraganast, Katakanast ning loomulikult ka Kanjist.
Seal saate teha endale väga hästi selgeks mõned vajalikud laused ja sõnad, mida saate kohe kasutada, kui olete selle endale selgeks teinud... "Kas pole mitte tore!?" =D

Mina isiklikult soovitan seda kül kõigile, kes vähegi on huvitatud ise jaapani keele õppimisest. Muidugi on kurb asi see, et materjal on inglise keeles ja sellest arusaamiseks peab natuke ikka inglise keelt oskama. Teine asi on see, et ilma kasutajata ei pääse te ligi kogu materjalile vaid väga väikesele osale ning see maksab... seega TextFugu on TASULINE, aga see on seda raha väärt.

Hindu ja muud informatsiooni vaadake siit

No comments:

Post a Comment